Czy Nadia ma pisać bloga?

środa, 28 marca 2012

Ciii.Jula śpi (TESTY KOMPETENCJI) cz. 1

Hej wam tu Nadia.
Jak wiecie jutro w całej Polsce odbędą się: TESTY KOMPETENCJI.
Z tej o to okazji, do nauki korzysta każdy ,
bo zależy to również od tego czy będzie się :WZOROWYM UCZNIEM
i czy się zda do klasy IV .
Ja pierwsza napisałam dzisiaj posta,
ponieważ ,gdy Julia wróciła z REKOLEKCJI , od razu napisała do mnie ,o
tym , że są TESTY KOMPETENCJI .
Później weszła na inne strony i zasypiając przy klawiaturze,ze słuchawkami
w LOGO Justina Biebera pojawiła się na łóżku.
Skąd wiem , że spała i jak wyglądała?
Nie odpisywała na moje pytania, ale później zadzwoniłam do niej ,a ona
powiedziała mi , że obudził ją dzwonek , którego początek brzmi tak:
U smile ...I smile ... Baby.
A tu jeszcze takie
zdjęcie
A morał z tego taki:
"Nauka ,to klucz do sukcesu"
Tego mądrego oczywiście.
Dziś ja Nadia 
napiszę wam jeszcze:
"Przegląd prasy (28.03.2012 r .)
A Jula jestem pewna,
że:
"Era ,Blondyna"*
"Nowe odcinki BTR (ZASKAKUJĄCE) środa."
*"Era, Blondyna" Może być też,w sobotę,
a to bardzo możliwe, bo Julia musi się uczyć .
Polecam Blooga:
♥♥♥♥♥♥♥

1 komentarz:

  1. ha ha ha bardzo śmieszne .
    I już skończyłąm naukę.
    U smile ... I smile... Baby...
    LoVe ♥

    OdpowiedzUsuń