Czy Nadia ma pisać bloga?

wtorek, 27 marca 2012

To ja!!!

Cześć jestem pewna na 100% ,że moja BFF Julia przedstawiła mnie.
A więc biorę się do pracę.
Fakty o mnie:
Pełne nazwisko:Nadia Zuzanna Majewska.
Data urodzenia:01.sierpnia 2002 r.
Miejsce zamieszkania:Wielka Brytania -Londyn.
Niestety nie jestem tak blisko z Julią.
Ulubiony kolor:różowy i niebieski,fioletowy do ubrań.
Ulubiony  hicior:długo by wymieniać .:*
Ulubiony wokalista(piosenkarz)-Justin Bieber.
Ulubiona wokalistka(piosenkarka)-Cher Lloyd.
Ulubiony zespół-1D (One Direction) BTR (Big Time Ruh)
Ulubiona liczba:6
Ulubiony program typu Talent Show:Idol i Brytyjska wersja X-Factor.
Ulubione strony www-Gwiazdunie.pl , Tweet (twitter) ,youtube.


Pytania zadała :CeCe. ;* 
Polecam bloga:
Jeszcze  zdjęcie
mojej siostry:

Jakby co one  było
dla okładki :*


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz